Jezdecké potřeby pro koně
excl. VAT:0.00,- €
incl. VAT:0.00,- €
 Hodnocení
5/5
 Doporučte nás
  • Share the positive experience of our cooperation and recommend us to your friends and acquaintances:
 QR code
QR code

Seznam "nespolehlivých" zákazníků

  • Added: 16.07.2020   |   106 readings / views


  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 20. may, 20:42 registered user
    !!! Díky paní/slečně Lucii Stárkové z Tehovce, 774928xxx, jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:((

  • 1 answer

  • PJ
    ProKoně-JSRespond
    Added 12. june, 06:44 from 84.244.88.***
    !!! Vrchol drzosti !!! Paní/slečně Lucii Prokešové z Liberce, 735984xxx, byl objednaný objemný a těžký balík na „dobírku“ doručen na ParcelShop. Adresátka byla informována, ale přesto že mi písemně slíbila že si balík vyzvedne, nestalo se tak a balík se mi vrací po sedmi-denní úložní době na mé náklady zpět:(( Jak se mám proti takovým individualitám bránit? Vypnout i možnost dobírky pro všechny ostatní?

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 25. february, 11:35 registered user
    Rozmohl se nám opět takový nešvar!! Kupující si objednala poprsník, ten po 2x nemohl být kurýrem pro nezastižení adresátky doručen a kupující nekomunikuje:( Balíčku platím cestu tam i zpět!! Tentokrát se jedná o paní/slečnu Ivetu Faluši z Kunína, 734491xxx, děkuji Vám:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 28. february, 19:06 registered user
    ...a je to tu zase:(( Z ParcelShopu nevyzvednutý balík, adresátka nekomunikuje. Je takový problém říct/napsat "omlouvám se, odběr jsem si rozmyslela" ?? Náklady na balení a odeslání balíku tam a sem jsou nemalé, a hlavně jsou zbytečné!!! Tentokrát zklamala paní Žaneta Mistriková z Krnova, 604451xxx, děkuji:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 16. february, 06:53 registered user
    A opět!! opět!! opět!! S novým rokem, starý nešvar:(( Z ParcelShopu opět nevyzvednutý balík, adresátka opět nekomunikuje!!! Tentokrát zklamala paní Jana Mašková z Hůrek u Nové Bystřice, 739062xxx. Opravdu děkuji:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 24. may, 11:06 registered user
    Proboha PROČ, PROČ, PROČ!!! Balík doručen na ParcelShop, adresátka mi SMSkou potvrzuje jeho vyzvednutí a dnes se mi, po uběhnutí úložní doby, nevyzvednutý vrací zpět. Takže Vám vážená paní nebo slečno Mili Molitorová z Bulhar, 774635xxx mnohokrát děkuji za vyhozené peníze do zabalení balíku a dvojitou zbytečnou cestu:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 30. october, 14:06 registered user
    Pane Davide Sedláčku z Litovle, s telefonním číslem 736191xxx, mnohokrát Vám děkuji (ironie) za neodebraný balík z Vámi určeného Z-Boxu. Přesto, že jsem Vás v průběhu uložení několikrát prosil o jeho vyzvednutí, nastalo se tak a balík se mi dnes vrací zpět. Pakliže se touto zprávou budete cítit dotčen, věřte, že je to má jediná možnost jak si ulevit proti Vám za všechny náklady, které jste mi způsobil:((

Add comment
 Odkazy, komentáře
Jáchym Podpíší:  Sedlo ve Veleru bezkostrový můžu jen doporučit. Za málo peněz opravdu hoooooodně muziky. Jp
Štěpka:  Sedlo WOW, pro dalšího koníka objednám druhé, slibuji. Š
Hlošková:  Dobrý den a děkuji, za Astu, za krásný obojek. Hlošková Věra a Asta
Katerina:  Děkuji za kvalitní sedlo,jsem maximálně spokojena .Budu nakupovat už jen tady takže vřele doporučuji .
Veronika Hýblová:  Krásná práce, doporučuji všem. V.Hýblová
 1 / 25