Jezdecké potřeby pro koně
excl. VAT:0.00,- €
incl. VAT:0.00,- €
 Hodnocení
5/5
 Doporučte nás
  • Share the positive experience of our cooperation and recommend us to your friends and acquaintances:
 QR code
QR code

Seznam "nespolehlivých" zákazníků

  • Added: 16.07.2020   |   80 readings / views


  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 20. may, 20:42 registered user
    !!! Díky paní/slečně Lucii Stárkové z Tehovce, 774928xxx, jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:((

  • 1 answer

  • PJ
    ProKoně-JSRespond
    Added 12. june, 06:44 from 84.244.88.***
    !!! Vrchol drzosti !!! Paní/slečně Lucii Prokešové z Liberce, 735984xxx, byl objednaný objemný a těžký balík na „dobírku“ doručen na ParcelShop. Adresátka byla informována, ale přesto že mi písemně slíbila že si balík vyzvedne, nestalo se tak a balík se mi vrací po sedmi-denní úložní době na mé náklady zpět:(( Jak se mám proti takovým individualitám bránit? Vypnout i možnost dobírky pro všechny ostatní?

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 25. february, 11:35 registered user
    Rozmohl se nám opět takový nešvar!! Kupující si objednala poprsník, ten po 2x nemohl být kurýrem pro nezastižení adresátky doručen a kupující nekomunikuje:( Balíčku platím cestu tam i zpět!! Tentokrát se jedná o paní/slečnu Ivetu Faluši z Kunína, 734491xxx, děkuji Vám:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 28. february, 19:06 registered user
    ...a je to tu zase:(( Z ParcelShopu nevyzvednutý balík, adresátka nekomunikuje. Je takový problém říct/napsat "omlouvám se, odběr jsem si rozmyslela" ?? Náklady na balení a odeslání balíku tam a sem jsou nemalé, a hlavně jsou zbytečné!!! Tentokrát zklamala paní Žaneta Mistriková z Krnova, 604451xxx, děkuji:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 16. february, 06:53 registered user
    A opět!! opět!! opět!! S novým rokem, starý nešvar:(( Z ParcelShopu opět nevyzvednutý balík, adresátka opět nekomunikuje!!! Tentokrát zklamala paní Jana Mašková z Hůrek u Nové Bystřice, 739062xxx. Opravdu děkuji:((

  • PJ
    ProKoně-JSAdministratorRespond
    Added 24. may, 11:06 registered user
    Proboha PROČ, PROČ, PROČ!!! Balík doručen na ParcelShop, adresátka mi SMSkou potvrzuje jeho vyzvednutí a dnes se mi, po uběhnutí úložní doby, nevyzvednutý vrací zpět. Takže Vám vážená paní nebo slečno Mili Molitorová z Bulhar, 774635xxx mnohokrát děkuji za vyhozené peníze do zabalení balíku a dvojitou zbytečnou cestu:((

Add comment
 Odkazy, komentáře
Hlošková:  Dobrý den a děkuji, za Astu, za krásný obojek. Hlošková Věra a Asta
Katerina:  Děkuji za kvalitní sedlo,jsem maximálně spokojena .Budu nakupovat už jen tady takže vřele doporučuji .
Veronika Hýblová:  Krásná práce, doporučuji všem. V.Hýblová
Brigita Odnohová:  Čestné, vstřícné, profesionální jednání, velmi kvalitní produkty za příznivé ceny, vřele doporučuji.
Tomáš Jelínek:  Děkuji za krásný a pevný tažný postroj.Touto cestou se pripominam jeste o dodelání té ExtraFull velikosti.Dekuji moooc.
 1 / 25