!!! Díky paní/slečně Lucii Stárkové z Tehovce, 774928xxx, jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:((
!!! Vrchol drzosti !!! Paní/slečně Lucii Prokešové z Liberce, 735984xxx, byl objednaný objemný a těžký balík na „dobírku“ doručen na ParcelShop. Adresátka byla informována, ale přesto že mi písemně slíbila že si balík vyzvedne, nestalo se tak a balík se mi vrací po sedmi-denní úložní době na mé náklady zpět:(( Jak se mám proti takovým individualitám bránit? Vypnout i možnost dobírky pro všechny ostatní?
Rozmohl se nám opět takový nešvar!! Kupující si objednala poprsník, ten po 2x nemohl být kurýrem pro nezastižení adresátky doručen a kupující nekomunikuje:( Balíčku platím cestu tam i zpět!! Tentokrát se jedná o paní/slečnu Ivetu Faluši z Kunína, 734491xxx, děkuji Vám:((
...a je to tu zase:(( Z ParcelShopu nevyzvednutý balík, adresátka nekomunikuje. Je takový problém říct/napsat "omlouvám se, odběr jsem si rozmyslela" ?? Náklady na balení a odeslání balíku tam a sem jsou nemalé, a hlavně jsou zbytečné!!! Tentokrát zklamala paní Žaneta Mistriková z Krnova, 604451xxx, děkuji:((
Hana Š.: Moc děkuji za krásné sedlo. Je nádherně zpracované.
Michal R.: Nádherné a pohodlné sedlo včetně příslušenství. Doporučuji, doporučuji, doporučuji. Opravdu kvalita za super cenu
Elena: Vrelo odporúčam máme sedlový set a je super. Kvalitná práca a super komunikácia. Elena
Lucie Škáchová: Dobrý den, pro spokojenost jsem si pořídila další sedlo pro druhého koně a OPĚT MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST. Děkuji, věřím že přijdu i do třetice. Krásný den a spoustu spokojených zákazníků.
S.Zubcova: Dobrý deň a ďakujem za krásny Wade sedlo v komplete. Perfektne padne ma aj kobylke. Čokoľvek do budúcna, tak len u vás. Ďakujem a odporúčam, Simona