reagovať | 84.244.88.*** | 20. máj, 20:42ProKoně-JS !!! Díky paní/slečně Lucii Stárkové z Tehovce, 774928xxx, jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:(( jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:((
reagovať | 84.244.88.*** | 12. jún, 06:44ProKoně-JS !!! Vrchol drzosti !!! Paní/slečně Lucii Prokešové z Liberce, 735984xxx, byl objednaný objemný a těžký balík na „dobírku“ doručen na ParcelShop. Adresátka byla informována, ale přesto že mi písemně slíbila že si balík vyzvedne, nestalo se tak a balík se mi vrací po sedmi-denní úložní době na mé náklady zpět:(( Jak se mám proti takovým individualitám bránit? Vypnout i možnost dobírky pro všechny ostatní?
reagovať | 84.244.88.*** | 25. február, 11:35ProKoně-JS Rozmohl se nám opět takový nešvar!! Kupující si objednala poprsník, ten po 2x nemohl být kurýrem pro nezastižení adresátky doručen a kupující nekomunikuje:( Balíčku platím cestu tam i zpět!! Tentokrát se jedná o paní/slečnu Ivetu Faluši z Kunína, 734491xxx, děkuji Vám:((
reagovať | 84.244.88.*** | 28. február, 19:06ProKoně-JS ...a je to tu zase:(( Z ParcelShopu nevyzvednutý balík, adresátka nekomunikuje. Je takový problém říct/napsat "omlouvám se, odběr jsem si rozmyslela" ?? Náklady na balení a odeslání balíku tam a sem jsou nemalé, a hlavně jsou zbytečné!!! Tentokrát zklamala paní Žaneta Mistriková z Krnová, 604451xxx, děkuji:((
Valeria Halušková: Objednala som westernové kapsy su nadherné a super spracovane.Ďakujem
Super komunikácia kapsy prišli do týždna.
Odporúčam.
Alica G.: Výborná komunikácia s predajcom a rýchle dodanie :) Ďakujem ešte raz.
Baru: Otěže jsou parádní. Komunikace s prodávajícím hodnotím za 1.
Kristýna Valová: Dekuji Vam pane Schwab za stajovky z biothanu. Jsou super. Lepsi jak nylonove, praktictejsi jak kozene. Vypadaji ze vydrzi hodne. Doporucuju vsem
Simona Větrová: Děkuji za krásnou uzdečku. Další zboží opět u Vás. SV
!!! Díky paní/slečně Lucii Stárkové z Tehovce, 774928xxx, jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:(( jsem se opět vyškolil a budu odesílat zboží při variantě “platba převodem” až po připsání částky na účet. Této adresátce jsem odeslal zboží z důvěřivosti dříve, zboží obdržela, ale peníze stále nemám!! Bohužel nereaguje na jakýkoliv kontakt. Tímto se všem poctivým zákazníkům omlouvám, ale jsem poučený a škodný:((
!!! Vrchol drzosti !!! Paní/slečně Lucii Prokešové z Liberce, 735984xxx, byl objednaný objemný a těžký balík na „dobírku“ doručen na ParcelShop. Adresátka byla informována, ale přesto že mi písemně slíbila že si balík vyzvedne, nestalo se tak a balík se mi vrací po sedmi-denní úložní době na mé náklady zpět:(( Jak se mám proti takovým individualitám bránit? Vypnout i možnost dobírky pro všechny ostatní?
Rozmohl se nám opět takový nešvar!! Kupující si objednala poprsník, ten po 2x nemohl být kurýrem pro nezastižení adresátky doručen a kupující nekomunikuje:( Balíčku platím cestu tam i zpět!! Tentokrát se jedná o paní/slečnu Ivetu Faluši z Kunína, 734491xxx, děkuji Vám:((
...a je to tu zase:(( Z ParcelShopu nevyzvednutý balík, adresátka nekomunikuje. Je takový problém říct/napsat "omlouvám se, odběr jsem si rozmyslela" ?? Náklady na balení a odeslání balíku tam a sem jsou nemalé, a hlavně jsou zbytečné!!! Tentokrát zklamala paní Žaneta Mistriková z Krnová, 604451xxx, děkuji:((