- PPL balík do 5 kg 119 Kč v případě "platba převodem" nebo PayPal
- PPL balík do 5 kg 149 Kč v případě "dobírka"
- Zásilkovna/Z-Box/Výdejní místo do 5 kg 89 Kč v případě "platba převodem" nebo PayPal
- PPL balík do 22 kg 215 Kč v případě "platba převodem" nebo PayPal
- PPL balík do 22 kg 259 Kč v případě "dobírka"
- PPL balík nad 22 kg 499 Kč v případě "platba převodem" nebo PayPal
- PPL balík nad 22 kg 534 Kč v případě "dobírka"
Ceník transportu do států EU
- DHL balík do 5 kg (aktualizovaný individuální ceník u dopravy v e-shopu dle jednotlivých států EU)
- Packeta/Z-Box balík do 5 kg (aktualizovaný individuální ceník u dopravy v e-shopu dle jednotlivých států EU)
- DHL balík do 22 kg (aktualizovaný individuální ceník u dopravy v e-shopu dle jednotlivých států EU)
- DHL balík nad 22 kg (aktualizovaný individuální ceník u dopravy v e-shopu dle jednotlivých států EU)
3.3. V případě nadrozměrného balíku a balíku s nadváhou si prodávající vyhrazuje právo na individuální navýšení přepravného dle skutečnosti.
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1. Kupující má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží formou jednoznačného prohlášení. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na poštovní adresu prodávajícího Josef Schwab, Úmonín 27., 285 46 nebo na elektronickou adresu prodávajícího jschwab@email.cz. Zboží musí být zasláno na adresu prodávajícího do 14ti dnů od převzetí, do tohoto data musí být zboží doručeno prodávajícímu. Odstoupit od smlouvy může zákazník prostřednictvím jakéhokoliv jednoznačného prohlášení odeslanému prodávajícímu s následujícím textem: „V rámci zákonné 14-ti denní lhůty odstupuji od kupní smlouvy dle obj.č. ............... (příp. číslo prodejního dokladu) a žádám o vrácení kupní ceny na účet číslo ..............." a na závěr připojit svůj podpis. Využijete-li této možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy. Prodávající je v takovém případě povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit kupujícímu kupní cenu kterou od od něho obdržel, s platností bodu 4.2.níže. Pro vrácení plateb použije prodávající bankovní převod na účet kupujícímu, jehož číslo písemnou formou kupující zašle prodávajícímu. Kupujícímu tím nevzniknou další náklady. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží dodá a prodávající vrácené zboží nezkontroluje. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zákon stanoví 14-ti denní lhůtu „na rozmyšlenou“ a dává tak spotřebiteli možnost prohlédnout a vyzkoušet si zboží. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě.
4.2. Kupující bere na vědomí, že nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- při vrácení zboží poškozeného, nekompletního, se známkami používání. V takovém případě buď prodávající vrácené zboží odesílá zpět kupujícímu, nebo vrácenou částku prodávající poníží o náklady spojené s poškozením a následnou opravou,
- vrácení zboží není reklamace - pokud zákazník vrátí zboží, které bylo dodáno v souladu s jeho požadavky, prodávající si vyhrazuje možnost práva účtovat storno poplatek ve výši 10% z hodnoty vráceného zboží, z níže uvedených důvodů:
a) každá jezdecké výstroj má svou velikost a velikou variabilitu rozměrů, takže se dá před nákupem jakýkoliv rozměr mezi kupujícím a prodávajícím dostatečně prokonzultovat,
b) vzhledem k veliké variabilitě rozměrů a množství posuvných částí výrobku, nemůže kupující při zkoušení v provozu zajistit neponičení nebo nezanechání známek používání na jednotlivých kožených i kovových dílech.
4.3. Kupující odpovídá za snížení hodnoty vráceného zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
5. Přeprava a dodání zboží
5.1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
5.5. Při vybrání možnosti "platba převodem" bude zásilka odeslána příjemci až při připsání platby na účet prodávajícího.
6. Práva z vadného plnění (reklamace zboží)
6.1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího písemně (na reklamačním listu) na adrese Josef Schwab, Úmonín 27., 285 46 nebo prostřednictvím elektronické adresy prodávajícího jschwab@email.cz V písemné reklamaci uvede kupující zejména důvod reklamace, popis závady zboží, přiloží kopii daňového dokladu (faktury) nebo dodacího listu o koupi zboží, číslo svého bankovního účtu, na který by mu mělo být vráceno plnění (zaplacená kupní cena) v případě kladného vyřízení reklamace, kterou nelze řešit jiným zákonem přípustným způsobem, reklamované zboží zašle kompletní, nikoli jen jeho část, a to v obalu přiměřeném povaze zboží.
6.2. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti.
6.3. Kupující nemůže uplatnit právo z vady u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci. Ve většině případů se jedná o zboží prodávané v kategorii "Výprodej", "Bazar" popř.jinak písemně označováno.
6.4. Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 Obč. zák. , může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže. Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
6.5. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
6.6. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
6.7. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší.
6.8. Vrácení zboží není reklamace. Podmínky při vracení zboží jsou popsány v bodu 4.2.
7. Další práva a povinnosti smluvních stran
7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
7.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní internetového obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní internetového obchodu.
7.3. Vybrané zboží je možné rezervovat po dobu 5 pracovních dnů. Rezervovat nelze zboží v likvidaci nebo ve slevě. Rezervace nad 5 pracovních dnů jsou možné pouze proti nevratné záloze ve výši 50% z prodejní ceny zboží.
8. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
8.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen: “GDPR”).
8.2. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává tyto osobní údaje: jméno a příjmení, případně datum narození, adresa bydliště/fakturační, případně adresa doručovací, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a ostatní případné údaje, které uvede ve svém uživatelském účtu (dále společně vše jen jako ,,osobní údaje‘‘).
8.3. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává osobní údaje pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu podle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Právním důvodem zpracování je plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) a oprávněný zájem podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem prodávajícího je přímý marketing.
8.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní internetového obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
8.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
8.6. Prodávající ukládá osobní údaje uživatele po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi kupujícím a prodávajícím a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
8.7. Kupující má právo požadovat od prodávajícího přístup ke svým osobním údajům dle čl.15 GDPR, opravu osobních údajů dle čl.16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl.18 GDPR. Kupující má právo na výmaz osobních údajů dle čl.17 odst. 1 písm. a), a c) až f) GDPR. Dále má kupující právo vznést námitku proti zpracování dle čl.21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl.20 GDPR.
8.8. Kupující má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.
8.9. Kupující nemá povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí osobních údajů je však nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany prodávajícího plnit.
9. Doručování korespondence
9.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském učtu.
9.2. Zpráva je doručena :
- v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty, integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem.
- v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem.
- v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky adresátem, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít.
- v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty 10 (deseti) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
10.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
10.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
10.4. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.8.2017
Aktualizováno: V Úmoníně dne 11.05.2024, v souvislosti s přidáním ceníku přepravy společnosti Zásilkovna.
1 / 25 |